Najava | Far Cry Primal – u društvu sabljastih tigrova

Hoće li Ubisoftov odlazak u kameno doba biti dovoljan poticaj igračima da zaigraju još jednu Far Cry igru?

Nakon odličnog Far Cry: Blood Dragon spin-offa za Far Cry 3, mnogi su se pitali hoće li Ubisoft razviti sličan naslov i za najnoviji Far Cry 4. Developeri su izjavili da nemaju nikakav plan za spin-off, ali da ipak spremaju nešto što će iznenaditi obožavatelje. To iznanađenje je Far Cry Primal za nove konzole i PC. Ubisoft je već poznat u štancanju svojih naslova, no mora im se priznati da je vrijeme radnje za novi Far Cry prilično zanimljivo iako je gameplay većinom kopija zadnje dvije igre. Igru razvija Ubisoftov glavni Montreal studio uz pomoć podružnica iz Toronta, Šangaja i Kijeva.

Far Cry Primal odvija se 10 000 godina prije nove ere i prati priču lovca Takkara, njegov uspon i osnivanje vlastitog plemena. Kako bi se igrači što bolje uživjeli u svijet igre, Ubisoft je za igru stvorio izmišljeni jezik kako bi igra zvučala što prirodnije. Iako će igra imati velike glumce, poput odličnog Eliasa Toufexisa iz Deus Ex serijala, moramo pohvaliti ovaj potez Ubisofta. Igra će imati tri glavna plemena: Wenja, Udam i Izila, a Ubisoft se pobrinuo da svako pleme ima poseban dijalekt kako bi igrači mogli razlikovati svako pleme i posebne značajke i kulturu. Radnja igre smještena je u središnjoj Europi, točnije u zamišljenoj Oros dolini i igra nudi klasičnu Ubisoftovu open world strukturu i gameplay sa svim aktivnostima na koje su igrači navikli. Zbog očite promjene vremena, igračev vatreni arsenal zamijenjen je prikladnim oružjima iz tog perioda, poput luka i strijele i brojnih melee oružja poput koplja i sjekira koje igrači mogu nadograđivati. Luk i strijela su vrlo popularno oružje u Far Cry serijalu, a u Primalu Takkar ovo oružje može koristiti u različitim formama s raznim tipovima strijela. Vatra je jako bitan element koji će igrači koristiti u samoj borbi. Tu su još i različite zamke, praćke i bombe. Crafting je jako izražen u Far Cry igrama, a u ovoj igri Ubisoft tu mehaniku odnosi na još veću razinu zbog svijeta igre i preživljavačkih mehanika. Divljina i životinje imaju veliku ulogu u igri, pa tako Takkar, poznat kao “Beast Master”, može pripitomiti brojne divlje životinje i koristiti ih u samoj borbi protiv neprijatelja. Od vukova i tigrova pa sve do medvjeda, igra nudi mnoštvo životinja na raspolaganje. Igra će imati i velik naglasak na lov i sakupljanje resursa za spomenuti crafting. Takkar ima i posebnu sovu koja mu služi za lociranje neprijatelja i okoliša te direktan napad na neprijatelje i outpostove. Igra ima potpuno dinamični ciklus vremena koji utječe na čitav svijet, od životinja do raznih plemena koji će reagirati na različite situacije i vremenske prilike. Developeri su u svijetu sakrili mnoštvo tajni i mističnih iznenađenja kako bi igračima svijet bio zanimljiv za istraživanje.

Iako je igra razvijana isključivo za trenutne konzole i PC, nema prevelikog grafičkog skoka u odnosu na Far Cry 4. Developeri i dalje koriste svoj vjerni Dunia Engine 2 koji je zaslužan za prikaz njihove vizije kamenog doba. Osvjetljenje i vegetacija su jako dobri prikazani, a već je po prvim prikazima jasno da je igra vrlo dobro optimizirana za sve platforme iako je Ubisoft poznat po tehnički slabim igrama po pitanju performansi. Sama prezentacija je izuzetno čista, najviše zbog HRAA anti-aliasing metoda na konzolama koje stvaraju jako čistu sliku, a i Far Cry je igra u prirodi koja zbog struktura i vegetacija izgleda jako prirodno što je jako korisno za ovakav tehnički prikaz. Naravno, PC prikaz ide korak dalje s najvećom mogućom kvalitetom postavki. Za glazbu je zadužen Jason Graves koji je već radio na naslovima poput Dead Space igara, Tomb Raidera, a nedavno i na igrama poput The Ordera 1886 i Until Dawna.

Kako se vama čini ovaj pristup jednoj Far Cry igri? Hoćete li uskočiti u kameno doba i proživjeti Takkarovu priču ili vam je već dosta Ubisoftovog otvorenog svijeta? Igru ćemo svakako pratiti, a recenziju po izlasku igre možete čitati na portalu. Far Cry Primal izlazi 23. veljače za PlayStation 4, Xbox One i PC.

Pogledajte i službeni Ubisoftov video o osnovnim mehanikama koji će vas pripremiti za igru:

https://www.youtube.com/watch?v=lVjumHDcxhI