Prvi dojmovi forumaša o XCOMu 2

FicoLegend proveo je par sati uz igru i s vama će podijeliti što smo dobili u nastavku XCOMa.

Počet ću od vizuala i naglasiti da se vidi poboljšanje. Teksture su detaljnije, čišće. Animacije su fluidnije i mape su detaljne, a korištenje različitih boja pridonosi raznolikosti. Sve skupa čini oku vrlo ugodnu cjelinu.

Zvukovna podloga je odlična, štoviše, iznenadila me ovako dobra podloga. Neodoljivo podsjeća na Mass Effect.

Priča je OK. Nije ništa posebno, ali to sam i očekivao.

Avenger iliti nova baza je već popunjena, tako da nema iskapanja zemlje već neiskorištena područja moramo počistiti od uništenog materijala. Naime, Avenger je prethodno bio alienska letjelica koju je pokret otpora zauzeo.

Isto tako, određena istraživanja ili izgradnja mogu biti popraćena inženjerima koji ovaj put nisu samo brojke. Svaki znanstvenik, inženjer i sl. ima svoje ime i svoju funkciju. Npr. dodavanjem inženjera na izgradnju nove sobe izgradnja će se ubrzati za 50%.

Mapa je detaljnija. Podijeljena je u sektore, po nekoliko sektora po kontinentu. Mislim da se nasumično starta.

Customization je odličan, tu sam puno vremena proveo. Sve opcije modifikacije vojnika otključaju se kada dođe do čina narednika (do tad ima samo neke). Ima dosta glasova za odabrati vojnicima iako sam razočaran što nema ruskog. Cyka blyat… Nažalost sva lica izgledaju kao dijete Stevena Tylera i Garyja Buseyja.

Gameplay

Prijašnjim igračima će biti poznat, no dosta je nadograđen. Tu veliku ulogu imaju nove jedinice te prerada klasa od kojih izdvajam Ranger klasu koja ima opciju melee napada. Ono što je veliki plus je što je melee opcija balansirana. Dodjeljuje ogromnu štetu, može oduzeti do 10 jedinica zdravlja ako je critical, ali zato vojnika ostavlja na otvorenom, tako da se mora pametno koristiti.

Okolina se koristi više nego u prethodniku. Sada jedna rupa u zidu može imati ključnu ulogu za krajnji rezultat borbe. Evac se na većini misija može pozvati gdje god želimo, tako da se ne moramo povlačiti na početno mjesto misije. Isto tako, uvedena je odlična opcija nošenja suboraca, tako da ako netko krvari, a ne može ga se stabilizirati, može se dozvati evakuacija i izvući ga iz tog područja. Najveći novitet je Concealment ilitiga prikradanje neprijateljima i priređivanje zasjede. Ova opcija, ako se pametno koristi, može biti vrlo moćna. Možete se riješiti gotovo svih neprijatelja u 2 minute ili sve usrati pa imati borbu od 20 minuta. Hakiranje je zanimljivo jer pridodaje raznolikost. Tako, primjerice, možemo hakirati tornjeve sa senzorima kako bismo ih deaktivirali i proširili područje concealmenta. Modovi za oružja su lijep dodatak, uvijek dodaju neki sitni perk, ali su i estetski lijepi.

Loša strana igre je optimizacija. Igra ima ogromne padove FPS-a, a igram na 980. Tako da se patch s nestrpljenjem čeka, a ako netko igra i ima problema, neka stavi na FXAA, dobit će ponešto FPS-a.

To je uglavnom to što sam pokupio za sada i to u samo 2-3 sata igre. Veselim se nastavku i kako mi se čini, ocjene od 9 i 9,5 su opravdane. XCOM 2 je stvarno odlična igra.

Idući dan…

Odigrao sam još par sati (čitaj: 6 sati) i stvarno… Ne mogu prestati. Prisutan je sindrom „još jednog poteza“. Svaka mapa je različita, novi neprijatelji iskaču. Bugove nisam iskusio, no nekad treba dulje vrijeme da overwatch proradi ako je velik broj unita na istoj mapi, tako da zna malo ubiti dinamiku, no ne događa se često.

Sviđa mi se osjećaj da XCOM polako evoluira iz pokreta otpora u pravu vojnu postrojbu što više toga istražujemo. I da, EXO Skeleton izgleda prokleto badass…


Sve o XCOMu 2 čitajte na FFA: