Razvoj Beyond Good and Evila 2 je toliko pun ambicioznosti da podsjeća na No Man’s Sky

S optimistične strane, Michel Ancel i Ubisoft su na putu da realiziraju veći dio ideja koje su se izrodile još prije 14 godina.

Beyond Good & Evil 2 će nesumnjivo biti igra koja želi mnogo toga prikazati, počevši od impresivne slobode kretanja, različitosti likova i same priče koja ih povezuje. Michel Ancel sa svojim timom napokon više nije toliko sputan ograničenom tehnologijom, o čemu govori i ovaj razvojni video:

https://www.youtube.com/watch?v=7Icol1VT_pw

U videu možemo vidjeti impresivnu mogućnost zumiranja, iz svemira sve do visokodetaljne okoline koja je u neposrednoj blizini našeg lika.

Govoreći o liku, važno je istaknuti kako je naš protagonist ujedno i naša kreacija, što je sušta suprotnost od predefinirane protagonistice kakva je bila Jade iz prethodnog nastavka. Autori igre ističu kako veliku važnost i dalje imaju predefinirani sporedni likovi, no način dolaska do njih ovisit će o igraču.

Michel Ancel izjavio je kako je želja svakom igraču ponuditi način dolaska do cilja koji ne mora biti isti kao za drugog igrača. Drugačiji izbori su mogući, ali struktura je ista.

Po pitanju priče Beyond Good and Evil 2 počinje u zlatno doba piratstva u 22. stoljeću, u mjestu zvanom System 3, koje je svojevrsna trgovačka meka. Zbog navedenog razloga Ancel i direktorica naracije Gabrielle Shrager smatrali su kako je prikladno napraviti prequel umjesto nastavka originala.

U ovom razdoblju Kina i Indija postale su supersile na Zemlji, kao i kolonijalni lideri u svemiru. Hibridne životinje koje možemo vidjeti u trailerima rezultat su genetskih manipulacija kako bi se stvorila robovska snaga koja je otporna na teške uvjete.

Ancel ove inteligentne humanoidne životinje naziva savršenim suputnicima za pirate, koji inače prihvaćaju sve one koji su voljni raditi i biti dio posade, nevezano uz porijeklo.

Igrači počinju od početka, od lika koji je praktički nitko i ništa. Guillaume Brunier, producent senior izjavio je kako je želja stvoriti lika koji će postupno postati živuća svemirska legenda.

Na sličan način skaliraju i vozila. Glavni svemirski brod bit će svojevrsni hub za sva ostala manja prometala koja će igrač moći koristiti i koja je moguće modificirati.

A vozila će vam itekako trebati, jer Beyond Good an Evil 2 je ogroman. Igrivi prostor nije čitava galaksija, već jedan solarni sistem koji mora biti uvjerljiv i putovanje je nešto što će iznova impresionirati igrače prema tvrdnjama proizvođača. Primjerice, zumiranje iz grada do atmosfere je samo početak, kada udaljite kameru dalje shvatit ćete da ste zapravo na satelitu mnogo većeg prstenastog planeta. I sve to odvijat će se u realnom vremenu. Da bi se izbjegla sve moguće implikacije hiperdetaljnih svjetova koji nisu toliko bitni, neki će biti proceduralno generirani.

Beyond Good and Evil 2 sadrži ogromna očekivanja i srećom za pokriti igru ovakvih proporcija i ideja, studio iza sebe ipak ima jedan Ubisoft, što je nadajmo se dovoljan jamac da se neće ponoviti slučaj No Man’s Sky. Ipak, u Ubisoftu nisu sasvim sigurni u sve ideje i stoga mole igrače da se uključe kroz Space Monkey Program (dobar naziv Ubisofte!) kako bi ponudili vrijedne povratne informacije o tome što ustvari žele vidjeti u igri. I vi možete biti djelić tog procesa, dakako.

S obzirom na sve rečeno, u sljedećim mjesecima i vjerojatno godinama, bit će zanimljivo pratiti daljnji razvoj Beyond Good and Evila 2, igre koju smo i predugo čekali