Community recenzija | For Honor

Iz Ubisoftove tvornice došla je borilačka igra u kojoj birate hoćete li se boriti kao vitez, viking ili samuraj. Činilo se da je pred nama instant hit, no prognoze su bile loše.

Ove veljače nam je izašao akcijsko-borilački hack’n’slash iz trećeg lica od svima već dobro poznatog izdavača Ubisoft, koji nas smješta u doba srednjeg vijeka s primjesama fantazijskog svijeta. U svijetu For Honora možemo igrati s tri frakcije koje nam igra od samog početka daje na pravo izbora, a to su vitezovi, vikinzi i samuraji. Odabirom jedne frakcije počinje single-player kampanja te nas baca u okrutan svijet srednjeg vijeka.

Repetitivna kampanja

Kampanja se proteže preko sedam misija za svaku klasu koju izaberemo i traje oko tri sata. Kampanja sama po sebi nije ništa revolucionarno nakon što nekih sat vremena provedete igrajući s vitezovima, a za kompletni završetak igre sa sve tri klase nije potrebno više od devet sati igranja. Ponavljanje cijele kampanje je nezanimljivo i nema smisla jer višestrukim prelaskom se ne dobiva ništa dodatno osim malog iznosa steela (valuta za kupovinu) koju je Ubisoft namijenio za kupovinu dodatnih stvari u multiplayeru. Single-player kampanja od samog početka nam nudi odabir težine (easy, normal, hard i realistic) i uvodi nas u svijet borbe prsa o prsa koja nas priprema za multiplayer i PVP modeove koje igra nudi. Treba napomenuti kako je još od predstavljanja na E3 sajmu najavljeno da će igra biti razvijana za multiplayer i kooperativno igranje do četiri igrača u timu.

Priča koja se otkriva odmah od početka je da glavni warlord po imenu Apollyon ima planove da sa svojom Blackstone legijom pokori čitav svijet te vi kao igrač u redovima te legije započinjete putovanje od redova vitezova, vikinga pa sve do samuraja. Sama kampanja se isprepliće između sve tri frakcije i interesantno je vidjeti vitezove kako napadaju i pustoše svijet vikinga, dok se samuraji bore za svoje carstvo Japana i tako u krug.

For Honor Ubisoft

Što ćemo? Single ili multi? Ma, ionako nije bitno, samo udri po R1.

Sve to jako lijepo izgleda, ali…

Sama igra i sav popratni sadržaj lijepo je zamišljen, ali realizacija svega navedenog nije kvalitetno prenesena u samu igru. Igra ima lijep grafički prikaz; glazbenu podlogu koja je vrhunska u trenucima borbe, ali se ponavlja u kasnijim dijelovima igre; zanimljiv dizajn levela i vrlo detaljan prikaz ratnika, oklopa, oružja i svega u srednjovjekovnom svijetu – što realno gledajući spada u grafički aspekt igre. Pokreti i upravljanje likom djeluje realno, teško i tromo kao u stvarnom svijetu kada nosite na sebi teški oklop od metala, ali nakon što zaigrate vikinge i samuraje koji bi trebali biti fluidniji prilikom pokreta, to se, nažalost, ne dogodi, te svaka klasa djeluje jednako kao i sistem borbe.

Borba je prejednostavno izvedena: obični lock sistem neprijatelja, mogućnost blokiranja udaraca na tri strane, nikakva raznovrsnost ponude udaraca i nekih naprednih borbenih mehanika, nikakve taktike nisu potrebne da bi se svladali neprijatelji, pa čak ni bossoviGameplay se svodi na neprestano pritiskanje tipke R1 za lagani napad i R2 za teški napad za koji treba obratiti pozornost na stamina bar, no u praksi je i s potpuno ispražnjenom staminom moguće blokirati sve udarce, a prilikom obnavljanja stamine samo se sporije krećete što odmah djeluje odbojno i ubija volju za igranjem.

Iako igra nudi buffove, aktivne i pasivne, pozamašan broj od trinaest buffova koje birate prije pokretanja svake misije, opet sve spada na izbor dva, tri najznačajnija – najčešće buff za liječenje koji raste kako se diže level lika i buff za dodatni damage, te jedan koji vam daje mogućnost da vam nitko ne može blokirati udarce, osim naravno bossova. Ništa od navedenog vam zapravo nije potrebno osim ako ne igrate na realistic težini.

For Honor Ubisoft

Čini se da veliki potencijal ostao neiskorišten – ispod izvrsnih vizuala nećemo pronaći previše sadržaja.

Umjetna inteligencija neprijatelja loše je odrađena, čak i na realistic modeu gdje možete biti okruženi s više neprijatelja, svi gledaju u vas, no naizmjenično vas napadaju što ne predstavlja nikakav izazov i neko posebno taktiziranje, osim dodatno mukotrpnog pritiskanja R1 i R2 tipke. Razlika između težina je samo u količini zdravlja koju neprijatelji imaju.

Što je s multiplayerom?

Multiplayer i PVP modeovi djeluju isto jer se sve svodi na gore opisanu borbu – tko prvi popusti od napornog blokiranja udaraca, taj većinom pobjeđuje bez obzira igrao li duel, brawl, domination ili death match. Samo igranje bilo kojeg modea koji se može igrati u timu od četiri igrača sastoji se od klasične sačekuše gdje vas brzinski sasijeku četiri igrača i padnete u down stanje i čekate oživljavanje, a poslije toga vas igra vraća na početni spawn point gdje ostajete sami i treba dosta vremena da se vratite u borbu i pomognete suigračima koji vrlo brzo preuzmu totalnu dominaciju nad vašim timom. Duel 1vs1, 2vs2 je malo zanimljiviji mode, ali sustav borbe, sve u svemu, nikako ne nudi raznolikost i neke posebne taktike te svaki mode djeluje jednoliko.

S druge strane, customizacija je dobro odrađena. Ima pozamašan broj stvari koje se daju izmijeniti na jednom od dvanaest heroja koja nam igra nudi na izbor (po četiri od svake frakcije) prema osobnim željama svakog igrača. Customizacija nudi oklop, mačeve, kacige, odijela i hrpu odjevnih kombinacija u raznim bojama, a za one dubljeg novčanika tu su naravno mikrotransakcije koje omogućuju kupnju steel valute te kutija s opremom i odjevnim predmetima što određenim igračima daje prednost nad drugima jer igra ima gear score sistem koja mjeri kvalitetu opreme koju imate na sebi.

For Honor Ubisoft

Serveri ne rade? Nema veze, kladimo se da mikrotransakcije funkcioniraju bez imalo problema.

Kvaliteta igranja u multiplayeru je užasno loša trenutno u prvom tjednu igranja jer poznati Ubisoftovi serveri (čast iznimkama) daju velike muke većini igrača. Konstantni errori, nemogućnost spajanja na servere, lag prilikom borbe, nasumične diskonekcije, nemogućnost vraćanja u igru svom timu na isti server i još hrpa nekih errora koji skaču sami od sebe prilikom bilo kakvog oblika kooperativnog igranja, stvarno uništavaju želju za ponovnom vraćanju igri.

Ubisoft (ne)časno pada

Po osobnom mišljenju igra je imala velikog potencijala da nam pruži neki kvalitetni player vs player naslov, jer je bila etiketirana kao takva od prvog predstavljanja, ali nije uspjela jer je sve nekako plitko, jednostavno i bezvoljno odrađeno te tako opet imamo jednu vizualno lijepu igru i ništa više od toga. Razvijati PVP igru i ne uložiti puno više vremena u sam PVP i sistem borbe kao srž igre je velika šteta. Eh, da je uloženo vremena u combat sistem koliko u grafički prikaz, mikrotransakcije i customizaciju likova…