LEGO Marvel’s Avengers

Nova LEGO igra ne donosi ništa manje od očekivane doze humora i zabave.

Vrlo je nezahvalan, čak bih se usudio reći i izazovan, zadatak napisati osvrt na novi naslov iz LEGO serijala, pogotovo ako se radi o nastavku niza igara koje se rade prema nekoj poznatoj franšizi. Ako se vratimo par desetljeća u prošlost, otkrit ćemo da je britanski developer Traveller’s Tales poznat po raznovrsnim igrama, ali i da se ipak najviše snalazio u nekoj vrsti akcijskih platformera (oni koji žele kompletan popis igara, pronaći će ga na linku). Neka vrsta prekretnice događa se 2005. kad izlazi igra LEGO Star Wars: The Video Game jer se nakon toga studio gotovo u potpunosti preorijentirao na „proizvodnju“ igara u kojima popularne franšize (najčešće je riječ o filmskim serijalima) smješta u svijet još popularnijih LEGO kockica. I tu zapravo leži problem pisanja o igri (ili igrama) čiji koncept se već godinama ne mijenja, a sam po sebi bi trebao biti zabavan i zarazan.

{gallery}lego-avengers-1{/gallery}

Iako je bilo pokušaja promjene i proširivanja samog koncepta LEGO igara, ovaj puta developer je odigrao na sigurno. Iako će mnogi odmah povući paralelu s naslovom LEGO Marvel’s Super Heroes, u novom naslovu priča nije izmišljena već pokriva ono što smo gledali u oba filma o Avengersima (većina igre), a zatim slijede “Captain America: The First Avenger”, “Thor: The Dark World”, “Iron Man 3” i “Captain America: Winter Soldier” (obavezno štivo za one koji su uspjeli propustiti). I tu nailazimo na jedinu ozbiljnu zamjerku samoj igri. Netko bi očekivao proći kroz skraćene i specifičnim LEGO humorom nadograđene verzije navedenih filmova, no developer se odlučio na preskakanje radnje i “flashbackove”, što će igračima koji nisu pogledali same filmove ili koji su pogledali samo neke od njih donijeti dodatne poteškoće u praćenju i uživljavanju u igru.

{gallery}lego-avengers-2{/gallery}

Sve ostalo što se očekuje od jednog LEGO naslova je tu i odrađeno je na zavidnom nivou. LEGO Marvel’s Avengers ne bježi od činjenice da je to igra koja je odigrana desetak i više puta, ali s drugim likovima i u drugom okruženju. U igri prekrasnog izgleda može se otključati više od 100 likova (naravno, i igrati s njima), bit će potrebno razbiti na tisuće blokova LEGO kockica i iz istih sagraditi brojne stvari koje omogućavaju prolazak dalje i napredovanje kroz radnju ili otključavanje ranije nedostupnih “collectiblesa”. Kao što svaka LEGO igra ipak sa svakim nastavkom donosi sitne novitete, ovaj put je to naglasak na specijalne poteze koji kombiniraju supermoći dva različita lika (npr. kad Iron Man puca u Hulka, on se još više naljuti, ali postane i još jači).

“Ozbiljniji” igrači u (n)ovoj LEGO igri pronaći će opuštanje i razbibrigu, obožavatelji Marvela podsjetit će se na filmove i otkriti poneki nepoznat djelić univerzuma, a klinci gubiti sate i sate igrajući zajedno i/ili uz pomoć roditelja. Ipak, nama je nakon igranja ostala velika želja da se developer nakon godina i godina repetitivnosti ipak odluči na korjenite promjene u samom načinu igranja što bi nas natjeralo da se vrlo brzo vratimo nečem tako čarobno privlačnom kao što su LEGO kockice.