Vijesti

Developeri pokušali objasniti zašto je sporije levelanje ustvari dobro za Marvel’s Avengers igru

Crystal Dynamics i Square Enix još uvijek pokušavaju preokrenuti situaciju u koju ih je dovela još uvijek neprofitabilna Marvel’s Avengers igra. Pokušat će stvari popraviti novom ekspanzijom koja zvuči i izgleda dosta dobro, a stiže i na PS5 s next-gen grafičkom nadogradnjom, ali totalno je nejasno zašto su si pucali u nogu najavom sporijeg levelanja.

Kako su početkom mjeseca objasnili, levelanje je trenutno prebrzo budući da se zahtjevi za svaki naredni level ne povećavaju, već ostaju čitavo vrijeme isti. “Trenutno se skill bodovi zarađuju prebrzo, što stvara konfuziju među igračima”, tvrdio je Crystal Dynamics.

Stoga su odlučili od 18. 3. povećati broj potrebnih XP-a za levelanje nakon dosegnutog 25. levela. Ukratko, to znači da će igračima trebati znatno dulje vremena za doći do maksimalnog 50. levela. Zašto ići u tako nepopularan potez u igri kojoj nasušno nedostaje igrača? Logično, igrači su najavu dočekali na nož.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Developeri su stoga pokušali objasniti svoju odluku na Redditu. “Problem leži u tome da su igrači dobivali skill poene brže nego što bi imali vremena uopće proučiti nadogradnje i koristiti ih”, kaže developer iz Crystal Dynamicsa, referirajući se na činjenicu kako smo dosad u jednoj misiji mogli levelati i po nekoliko puta.

“Više vremena za uživanje u novim sposobnostima”

“Nove izmjene dodat će 3-5 sati više za maksimalno levelanje lika i omogućiti više vremena igračima da uživaju i istražuju novo otključane sposobnosti Marvelovih heroja”, tvrde na kraju.

Međutim, sporije levelanje likova u kasnijoj fazi igre nije jedina izmjena. Kako kažu, na samom početku povećat će broj XP-a kako bi se igrači što prije osjećali moćno poput pravih superheroja, a više XP-a sad će davati i oni najteži protivnici.

Što igrači misle o ovom potezu dovoljno govori činjenica kako je njih 83% ostavilo downvote, a ne ulazeći u problematiku s levelima čije rješenje donekle čak i ima smisla, čini nam se da su Square Enix i Crystal Dynamics totalno promašili. Levelanje nikad nije bio problem. Problem je nedostatak sadržaja.

Igra

Povezano