DirectX 12 uskoro sa podrškom za višestruke grafičke kartice

Microsoft jednostavnim rješenjem uvodi obećanu i išćekivanu mogućnost.

Prilikom predstavljanja DirectX 12 API-a, Microsoft je između ostalog naveo i podršku za korisnike višestrukih grafičkih kartica u jednoj konfiguraciji. Ideja je bila olakšati developerima razvoj i optimizaciju takve mogućnosti, kako bi sa tehničke strane sve funkcioniralo dobro prilikom pokretanja igara na takvom računalu. Kroz bližu budućnost takav razvoj situacije je realan, jer je upravo najavljena implementacija novog apstraktnog sloja za developere kako bi omogućili podršku za višestruke grafičke kartice u svojim DirectX 12 igrama.

Prednost ovako elegantnog rješenja je što zahtjeva minimalan napor i minimalnu količinu pisanja koda. Trenutno u Microsoftu rade završne preinake i dodatne testove prije objave rješenja, a objavit će i dva ogledna primjera sa dva mGPU-a kako bi se prikazala upotreba novog sloja i izostanak istog. Ostaje samo pitanje hoćemo li uskoro vidjeti uparivanje grafičkih kartica različitih serija ili čak kombinaciju kartica različitih proizvođača.
https://www.youtube.com/watch?v=1HLWe4-GI9k