Domaća survival igra SCUM nastavlja oduševljavati inovacijama

Najnovijem projektu Gamepiresa predviđamo veliku popularnost.

Već neko vrijeme nismo pisali o SCUM-u, domaćoj survival igri Gamepiresa, kojoj u izradi pomažu dečki iz Croteama. Svakom novom informacijom projekt je sve kompleksniji, što bi na kraju razvoja igre trebalo rezultirati jednom od najatraktivnijih survival igara uopće.

Ekipa iz Gamepiresa zbilja je ambiciozna po pitanju apsolutno svega. Iznimna pažnja se poklanja detaljima, a najbolje se to vidi na primjeru modela izmeta u igri.

Svaka čast, model izgleda zbilja predivno. Lijepo je da jedan domaći studio ima jednog ovako talentiranog dizajnera.

A sad ozbiljnije

Dizajner iz Facebook posta prikazanog iznad postao je na kraju svojevrstan meme, koji dobro prolazi na svakoj idućoj objavi, a koliko je pažnje posvećeno marketingu može se vidjeti i u developer videima, čiju naraciju izvodi stanoviti John Dick. Gospodin Dick svojim hrapavim, rekao bih “Scumovskim” glasom jako dobro obavlja svoj posao, pa nakon što je prije tri mjeseca pokrio sve inovacije na polju stealth i taktičkih značajki, sada je obrađen i novi video, koji otkriva koliko je pozornosti posvećeno vodi i djelovanju vode na okolinu i samog igrača.

Sistem vode i promokravanja (jesam li se dobro izrazio?) zbilja je impresivan i još neviđen u video igrama. Tako su u igru implementirane napredne mehanike, poput vlažnosti svakog odjevnog predmeta, kao i sušenja istih. Primjerice, ako uđete u vodu do pasa, hlače i cipele će promočiti, dok će majica ostati suha. Radi se o naočigled jednostavnom i logičnom sistemu, ali takvo nešto po prvi put viđamo u igrama.

Kada igrač uđe još dublje u vodu, smokriti će se i majica. Ako kasnije izađete iz vode, pa nad majicu još navučete nekakvu jaknu, vlažnost s majice će preći i na jaknu. Da, kad smo već kod toga, u igru je implementirano i slojevito oblačenje odjeće. Ako duže vrijeme nosite mokru odjeću, lik kojim upravljate se može prehladiti, što kasnije može dovesti i do smrti. Ako ste dovoljno dugo na suncu, odjeća će se postepeno sušiti, a za još bolje rezultate preporuča se paljenje logorske vatre, pa sušiti odjeću na štriku.

Ne na kišu, ne na kišu, bez kabanice

Fizika u vodi je također impresivna, ukoliko se u ruksaku nalazi veća količina težih predmeta, pod njezinom težinom ćete potonuti. Izroniti možete tek kad odbacite nešto predmeta sa sebe. Dakle, u novom prikazu igre zaključili smo kako će voda i njezina fizika imati veliku ulogu u igri, baš kao i u stvarnom životu. Tako ćete kao igrači dva put razmisliti hoćete li uskočiti u vodu i preplivati onaj zaljev kako biste si skratili put. Dok na kišu nećete ići bez kabanice, jer je implementiran i sustav materijala odjeće, pa će primjerice flanel ili pamku promočiti, dok će vas plastična kabanica držati suhima.

Svakako preporučam baciti oko na impresivan video prikaz ispod, i vjerujte mi, nećete ostati razočarani ako pogledate do kraja, jer sami završetak je zlato kakvog se nebi posramio ni Željko Pervan. Također, svakako preporučam lajkati SCUM stranicu i na Facebooku.

https://www.youtube.com/watch?v=sr7HHNZW7rM