Electronic Arts prvo razvija igre za PC, pa tek onda za konzole

Ipak su malo drugačiji od ostatka tržišta.

Na održanoj UBS Global Tehnology konferenciji, jedan od glavnih ljudi za financije u Electronic Artsu, Blake Jorgensen, otkrio je kako EA drugačije razvija moderne naslove od ostalih developera. Naime, danas je uvriježena praksa da gotovo svi developeri prvo razviju igru za konzole, te naposljetku rade i optimiziraju PC verziju tog naslova. Međutim, EA ima potpuno drugačiji razvojni postupak, u kojem prvo razvijaju igru za high-end PC, te na kraju vrše prilagodbu za konzole.

Ovo nikako ne znači da postoji ogromna razlika u grafičkom prikazu između navedenih platformi, već u načinu razvoja i optimizaciji. Ova izjava ima snažno uporište u nedavno objavljenim igrama Battlefield 1 i Titanfall 2, koje su trenutno na zavidnoj razini optimizacije i s visokim performansama. Svakako odlična vijest za PC igrače koji su u zadnje vrijeme česta meta loših konzolaških portova i upitne tehničke realizacije pojedinih naslova.