Vijesti

Gameplay za The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom otkriva neograničene open world mogućnosti

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom dobio je prvi ozbiljniji gameplay prikaz, trajao je preko 10 minuta, a popraćen je komentarom producenta Eija Aonume.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Nastavak Breath of the Wilda izlazi za 45 dana, mapa je ista, odnosno Hyrule se vraća uz dodatak nebeskih prostranstava. Međutim, kako objašnjava Aonuma, Hyrule nije doslovno iskopiran, drugačiji je nego u prethodniku, o čemu će detaljnije pričati nekom drugom prilikom.

Danas je u fokusu nova mehanika Fuse koja Linku omogućuje svojevrsno craftanje oružja. Primjerice, u ovom prikazu, Link povezuje granu s kamenom te kreira novo oružje s većom izdržljivosti i novim mogućnostima. Link u nastavku spaja različite predmete i oružja te se čini da je kombinacija bezbroj. Primjerice, kombinacijom štita i gljive možete otrovati protivnika.

Fuse ide još dalje, do mehanike koja se zove Ultrahand i omogućuje craftanje većih objekata. Primjerice, tri debla tvore splav. Dodajte mu propeler i imate upravljivi brod. Na sličan način kombinacijom predmeta možete napraviti što želite, čak i automobile. U novoj Zeldi, vozila nisu unaprijed definirana, već će ih igrači izgraditi i osmisliti sami koristeći naprednu fiziku.

Tu su i nove mogućnosti poput Ascenda koji omogućuje probijanje stropa (možete izroniti iz pećine u vis), međutim, gomilu drugih mehanika Aonuma ne otkriva. Po svemu viđenom, a vidjeli smo relativno malo, premda ograničena hardverom, Zelda će ponovno probiti granice open-world igranja.

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom zakazana je za Nintendo Switch 12. 5. ove godine.

Podrži FFA za samo 1€ i riješi se reklama

Svaki vaš doprinos pomaže nam očuvati gaming zajednicu koju volite. S malom donacijom možeš ukloniti reklame s FFA i dobiti bedž po želji pored imena u komentarima.

PODRŽI NAS
Igra

Povezano