God of War imat će četiri težine i detalj koji obećava još bolju imerziju

Izgleda da će svatko na pravi način moći prilagoditi razinu izazova.

Ekipa developera iz Sonyjevog studija Santa Monica odlučila je s nestrpljivim fanovima podijeliti detalje o četiri razine težine prema kojima će u igri moći uživati obični “kežualci”, ali i pravi “hardcore” igrači, ups, oprostite, ratnici.

Izazovi za sve uzraste

Detaljne opise težina izazova pronaći ćete na službenom blogu, a prvi od njih, Give Me A Story, nudi uživanje u priči bez previše izazova i uz mnogu veću mogućnost za pogrešku u sukobu s neprijateljima.

Drugu razinu težine, Give Me A Balanced Experience, sami developeri preporučuju za odabir većini igrača koji će dobiti balansirano iskustvo s primjerenom dozom izazova.

Očekivano, Give Me A Challenge diže razinu težine i daleko manje oprašta pogreške. Developeri su ovo namijenili iskusnim veteranima God of Wara koji su prijašnje nastavke završavali na najtežim postavkama.

Ponajveći izazov predstavljat će težina Give Me A God of War. Prema riječima ljudi koji su radili na igri, neće samo oslabiti Kratosa i neprijateljima dati veću snagu, već će se sami protivnici drugačije postavljati tijekom borbe, a s ciljem što većeg mogućeg izazova. Zanimljivo, jednom kada krenete igrati na ovoj težini, kasnije neće biti mogućnosti za spuštanje razine izazova, osim da se krene od samog početka.

https://www.youtube.com/watch?v=2e-yAATMjBI

S HUD-om? Bez HUD-a?

Developeri su također istaknuli postojanje nečeg što su nazvali “Immersion Mode”. Takav način igranja uklonit će s ekrana većinu HUD-a i (nekima) nepotrebnih sitnica, što bi trebalo omogućiti još bolje i lakše uživljavanje u samu priču.

Kako će sve to izgledati i funkcionirati? Ne znamo, jer igra izlazi 20. travnja, naravno, za PlayStation 4.