The Callisto Protocol je izašao, pokupio je prosječne ocjene, a jedan od razloga zašto nije bilo bolje svakako je jako loša tehnička optimizacija. Ali samo na PC-ju i Xboxu. PlayStation je Striking Distance studiju ponudio pomoć u optimizaciji PS5 verzije, koja se zato na toj konzoli izvodi skoro pa savršeno. Što se nekima ne sviđa.
Na Twitteru su se developeri ispričali za tehničke probleme na drugim platformama, potom najavili patch, međutim, u komentarima pljušte optužbe da je Sony sa svojim optimizacijama zapravo sabotirao druge verzije igre.
Next time don’t get @PlayStation to sabotage the game on other platforms if reports are true that they helped develop the game. PlayStation is the only platform coincidentally that works ok and that’s a shame truly.
— Ozz (@avoblackfyre) December 2, 2022
What about the 150 Playstation devs who sabotaged the xbox and pc versions?
— Tropan (@TheTropan) December 2, 2022
I mean when Sony has her hands all over this game it doesn't surprise me one bit
— Milkdawg (@Milkdawg67) December 2, 2022
Podsjećamo, Sony je osigurao marketing za debitantsku igru Schofieldovog novog studija, s čime u paketu stiže i ljudska podrška. Osim ustupljenog studija za mocap, na igri su radili brojni inženjeri iz PlayStationovog Visual Artsa. Njih čak 150 je navedeno u creditsima na kraju igre, a rezime suradnje su gotovo pa savršene performanse na PS5. Za razliku od PC-ja i Xboxa.
Vjerujete li da su Sonyjevi inženjeri sabotirali izvedbe The Callisto Protocola na drugim platformama?
ffa anketa
Vjerujete li da je Sony sabotirao The Callisto Protocol za PC i Xbox?
- Ne 68%
- Da 32%