Posljednjih mjeseci često pišemo o odlascima istaknutih ljudi iz Ubisofta. Giganta koji diljem svijeta zapošljava preko 20 tisuća ljudi tako su nedavno napustili ljudi zaslužni za Assassin’s Creed i Far Cry serijale, a Axios u reportaži otkriva da je problem znatno dublji.
Pet od 25 najistaknutijih ljudi na razvoju Far Cry 6 i dvanaest od top 50 ljudi na Valhalli napustilo je Ubisoft. Radi se sve od reda o zaposlenicima s golemim iskustvom na istaknutim kreativnim ili voditeljskim pozicijama koje je teško nadomjestiti.
Projekti usporeni ili na čekanju
Samo u posljednjih 6 mjeseci studije u Torontu i Montrealu napustilo je preko 60 ljudi. Interno se masovni odlasci opisuju terminima poput “velikog egzodusa” i “reza arterije”. Oni koji odlaze navode neslaganja s kreativnom vizijom vodstva kompanije, ne sviđa im se način na koji kompanija rješava interne probleme, a tu su i navodno niske plaće…
Neki od developera otkrivaju Axiosu da su odlasci bitnih ljudi doveli do zaustavljanja ili usporavanja razvoja projekata. Istovremeno, iz Ubisofta poručuju kako su samo u posljednjih 8 mjeseci zaposlili preko 2600 ljudi.
Neosporno je to da se Ubisoft nalazi na svojevrsnom rasijeku te je sasvim očito da njegovi čelnici lutaju u donošenju odluka. Bezglavo skakanje s trenda na trend, bilo da se radi o battle royaleu, live serviceu ili kao od nedavno – o NFT-ovima i manjak kreativne vizije mogli bi Ubisoft gurnuti u krizu poput one u kojoj su se pronašli početkom prethodne generacije konzola.