Metro Exodus cilja na konstantnih 60 sličica po sekundi uz uključenu RTX tehnologiju

4A Games radi punom parom na optimiziranju performansi.

Glavni rendering progamer 4A Gamesa, Ben Archard, je u intervjuu za RPS rekao kako Metro Exodus svakako cilja na izvedbu od konstantnih 60 sličica po sekundi na 1080p rezoluciji s uključenim raytracing efektima.

Archard je dodatno pojasnio kako je studio svjestan da imamo tri modela RTX grafičkih kartica i da svaka od njih ima različite mogućnosti izvedbe raytracing efekata, pa je najavio kako će 4A Games pokušati stvoriti različite profile za RTX.

To bi značilo da ćemo moći odabrati visoke i niske postavke RTX tehnologije odnosno fino podešavati kvalitetu efekata s obzirom na snagu grafičke kartice, te naravno u potpunosti isključiti raytracing.

Archard je rekao kako je prvotna implementacija RTX tehnologije bila naivna i puno resursa se trošilo na njenu izvedbu. Sada je pokretač više optimiziran, a postojeći sustavi daleko bolje iskorištavaju efekte, te će novi Metro vrlo vjerojatno dostići konstantih 60 sličica po sekundi uz raytracing.

https://www.youtube.com/watch?v=9wUfSsIv34M

{loadposition pratinas}