Naughty Dog ipak nije skroz odustao od The Last of Us multiplayer projekta

Prilikom osmišljavanja i razvoja The Last of Us multiplayer naslova, Naughty Dog poklonio je povjerenje veteranima studija koji su sa serijalom još od prve ispisane stranice scenarija. Jedan od njih, direktor Vinit Agarwal se objavom na X-u osvrnuo na projekt koji mnogi smatraju bivšim.

U sklopu objave za Super Mario Bros. Wonder, pribojavajući se reakcije fanova, dodao je kako još uvijek radi na The Last of Us multiplayer igri. To je dovoljno za vijest, što puno govori o nama kao mediju, a još više o Sonyju koji uslijed tranzicije na novo vodstvo radi zaokret u poslovanju.

I dok se nakon odlaska Jima Ryana nekoliko struja bori za prevlast koja će iznjedriti novog šefa PlayStationa, Bungie i Naughty Dog kao najvrjedniji eksponati pronašli su se u svojevrsnim problemima. Problemi su jednim dobrim dijelom povezani.

Bungie nije dao zeleno svijetlo

Naime, Naughty Dog je navodno napravio veliki rez na multiplayer projektu, i to navodno na prijedlog Bungieja kao eksperta za takav tip igara, dok s druge strane sam Bungie ima problema s Destinyjem, ali i svojim nadolazećim Marathonom koji je uslijed glasina o lošem prijemu testera dobio novu internu odgodu.

Početkom listopada Naughty Dog se zahvalio vanjskim suradnicima koji su pomagali na The Last of Us multiplayer projektu i zapravo u ovom trenutku ništa ne izgleda dobro za naslov kojeg smo već trebali igrati. Osim, eto, ove informacije kako projekt nije skroz mrtav.