NBA 2K 23 bilježi rekordne prihode od mikrotransakcija

Izdavač Take-Two je u prošloj fiskalnoj godini imao prihod od 5,35 milijardi dolara. Ipak, unatoč velikoj popularnosti GTA Onlinea i NBA 2K, godinu završava s 1,12 milijardi minusa.

Čelnik kompanije Strauss Zelnick negativno poslovanje pripisuje akvizicijama i visokim troškovima razvoja novih igara. Međutim, nitko nije zabrinut, jer jedan od velikih projekata je GTA 6, nastavak najveće franšize gaming industrije te naslov koji samo prvog dana prodaje garantira milijardu dolara zarade.

Objasnio je to i sam Zelnick, koji idućoj fiskalnoj godini, onoj koja započinje 1. 4. 2024., zahvaljujući “naslovima koji će postaviti nove standarde kvalitete”, planira prihodovati preko 8 milijardi dolara. Premda ne navodi direktno GTA 6, apsolutno je svima jasno da Take-Two najviše računa upravo na tu igru.

Do GTA 6 i prihoda koji će akumulirati trenutačne gubitke, kompanija treba od nečeg živjeti, stoga ne čudi još uvijek veliki fokus na GTA Online. Međutim, jedan serijal posljednjih godina posebno pamtimo po “mužnji” igrača. To je NBA 2K, kojeg često opisuju kao kasino presvučen NBA dresovima. Dojam je kako se sa svakom novom sezonom mikrotransakcije podižu za nivo više, a iako je nezadovoljstvo igrača očito i jasno, aktualna igra bilježi rekorde.

Naime, NBA 2K 23 prodao se u za serijal rekordnih 11 milijuna primjeraka, dnevno ga igra 2,3 milijuna igrača, a premda ne navodi konkretnu cifru, Zelnick se pohvalio kako je ovogodišnje izdanje generiralo najviše prihoda dosad od tzv. Virtualne valute, odnosno mikrotransakcija.

Sada se postavlja pitanje, do koje razine će ići mikrotransakcije u NBA 2k24, ako Take-Two bilježi gubitke čak i uz rekordnu prodaju? Saznat ćemo negdje u jesen ove godine.