Nova nogometna simulacija UFL neće izaći tako skoro

Nakon godina duopola EA Sportsa i Konamija, na tržište ozbiljnih nogometnih simulacija uključit će se UFL, igra najavljena prošlog tjedna na Gamescomu.

Na UFL-u od 2016. godine radi preko 200 ljudi u 5 podružnica dosad malo poznatog Strikerz Inc. studija. Financiranje je osigurano, osigurane su licence preko 6 tisuća igrača, a ozbiljno zvuči i službena suradnja s West Hamom.

Igra se razvija u Unreal Engineu, bit će F2P primarno online karaktera, za statistike igrača i ocjene sklopljeno je partnerstvo s poznatim InStatom, a kroz seriju pitanja i odgovora na Twitteru otkriveno je još nekoliko sitnica.

Što je s offline modeovima?

“Fokusirani smo na najbitniji način igranja, a to je online. Ali postojat će i offline mode koji možete igrati s prijateljima”, odgovor je na pitanje o potencijalnom modeu s karijerom. Dakle, bit će omogućeno nešto poput klasičnog kick-off modea, ali barem po izlasku zaboravite na karijeru.

“Animacije najkompliciraniji dio razvoja UFL-a”, kažu. Samo za tu potrebu izgradili su vlastiti studio za snimanje pokreta. Radi se o prilično kompleksnom i delikatnom procesu, a da je razvoj nogometne igre lagani posao dosad bismo imali više od dvije nogometne simulacije na tržištu.

Kad izlazi? Neće tako skoro. “Ovisi o brojnim faktorima i ne želimo vas razočarati s prekršenim obećanjima. Čim budemo spremni, javit ćemo vam”, kažu iz Strikerza. Dakle, ove godine ništa od UFL-a, ali mi se ipak nadamo nekom ozbiljnijem gameplay prikazu.