Novi Mass Effect navodno se vraća linearnijoj strukturi svjetova

I dok tek trebamo vidjeti hoće li se BioWare uspjeti vratiti na stare staze s Dragon Age: Dreadwolfom, što je upitno s obzirom da se kriza vođenja studija produžila, novi Mass Effect i dalje se nalazi u fazi predprodukcije.

To znači da ni sami developeri još ne znaju 100% kakva igra će biti, međutim, ako je vjerovati uredniku Windows Centrala, jedna stvar ipak je odlučena. U nastupu na Xbox Two podcastu, Jez Corden tvrdi kako je BioWare odlučio napustiti open world koncept postavljen u Mass Effect: Andromedi. Značilo bi to povratak gameplay petlji iz trilogije.

Corden navodi kako je zasad samo čuo za glasinu povratka klasičnoj formuli, ali nije 100% siguran u istu. Zasad je ova vijest tek u domeni glasine, međutim, brojni fanovi nakon razočaravajuće Andromede nebi imali ništa protiv linearnijih svjetova. Međutim, igra je još uvijek u početnoj fazi razvoja i svašta se još može promijeniti.

Ono što zasad znamo o novom Mass Effectu je da da će se barem jednim dijelom nasloniti na originalnu trilogiju, a kao pokretač je odabran Unreal Engine 5. U međuvremenu, Amazon priprema TV seriju za koju još nitko ne zna što će točno biti.