Outriders prvi dojmovi – potencijal je tu, ali trenutno serveri uništavaju igru

Nakon 11 sati igranja demoa i nekoliko sati igranja pune igre – sa sigurnošću mogu reći da Outriders ima potencijala. Igra je to koju smo uspoređivali puno previše s igrama kao što su The Division ili Destiny, a zapravo je igra puno sličnija Gearsima s RPG elementima. Jedino što ova igra ima zajedničko s The Divisionom ili Destinyjem je loot. Outriders je igra koja na vas konstantno baca sve bolji i bolji loot te vam omogućava sve raznovrsniju i jaču izgradnju lika. Upravo vas to i vuče da igrate sve više i više jer pravi je užitak gledati kako vaš lik postaje sve jači i jači.

Outriders je igra koja od vas zahtjeva run ‘n’ gun pristup budući da je to jedini način da obnovite zdravlje. Nema health packova i sličnih stvari, već vam zdravlje obnavlja ubijanje neprijatelja. Klase s kojima igramo su dovoljno zanimljive i različite da možemo slobodno reći da je svaka unikatna, a moja zasad klasa odabira je – Trickster.

Oružja ima na tone i kako dižete levele, loot pool vam baca sve jača i unikatnija oružja. Naime, Outriders ima hrpu kartica odnosno perkova koji neodoljivo podsjećaju na one iz Warframea. Spomenute kartice (perkovi) su pravi gamechanger i kompletno mogu izmijeniti način na koji igrate. Moram reći da je sam osjećaj pucnjave zasad mlak, ali krajnji rezultat koji daju super moći koje naš lik posjeduje i upotreba oružja je prilično zadovoljavajući.

Što se tiče tehničke strane igre, ona je sasvim solidna. Igra se vrti u zakucanih 60FPS-a na PS5. Nema trzanja, loading je super brz, a sama igra grafički izgleda prosječno. To i toliko nije bitno jer je naglasak na akciji, no svakako ću pohvaliti da se okolina u igri stalno mijenja i setting nije niti malo jednoličan.

People Can Flay but servers can’t

I sad dolazimo do trenutno najvećeg problema ove igre – serveri. Nažalost i potpuno nepotrebno – Outriders je always online naslov. Igra nema kompetitivni multiplayer no ima co-op s drugim igračima kao i crossplay te je nužno da budete uvijek povezani s internetom.

Square Enix je zbog problema sa serverima odlučio čak privremeno zaustaviti crossplay između konzola i PC-a, no situacija sa serverima je i dalje očajna. Igra posljednjih 24 sata više ne radi, nego što radi, a ni jutros u vrijeme pisanja teksta situacija nije puno bolja.

Barem ćemo pohvaliti developere na transparentnosti i komunikaciji s igračima jer se problemi ne pokušavaju samo staviti pod tepih. Štoviše, People Can Fly studio je lopticu odgovornosti prebacio na Square Enix.

Square Enix definitivno nije bio spreman na ovoliku navalu igrača, iako nam nije jasno što su mislili da će se dogoditi kad su igru ponudili besplatno od prvog dana za sve Game Pass vlasnike?

Nadamo se da će se serveri što prije stabilizirati i da će nam se omogućiti igranje jer želimo igrati, a želimo i napisati recenziju u razumnom vremenu. Još je i vani vrijeme kao stvoreno za igranje i skupljanje loota. Možda i najveći plus ovoj igri je baš taj – vuče na igranje usprkos svim problemima sa serverima.