Potvrđen je foveated rendering za PlayStation VR2, očekujemo značajan grafički skok

Sony je jučer na PlayStation Blogu otkrio tehničke mogućnosti njihove nove generacije VR uređaja. Iako je to na blogu iz nekog razloga preskočeno, naknadnim odgledavanjem Sonyjeve CES prezentacije otkrivamo kako će PS VR2 zaista imati tzv. foveated rendering tehnologiju. Potvrdio ju je šef PlayStationa Jim Ryan.

Ilustracija na koji način foveated rendering tehnologija iscrtava sliku.

Uz pomoć internih kamera koje prate oči igrača, foveated rendering znači da će sistem iscrtavati samo dio slike u koji igrač gleda. To će omogućiti značajnu uštedu hardverskih resursa, koji će se iskorištavati za dodatno poboljšanje kvalitete onoga u što gledamo. U praksi, grafički prikaz VR igara približit će se klasičnom, stoga zaboravite na mutne teksture koje su obilježile prvu generaciju PS VR-a.

Time je jasnije kako Horizon Call of the Mountain kao prva PS VR2 igra može izgledati tako dobro.