Vijesti

Prikazan NVIDIA RTX Ray Tracing u realnom vremenu za Metro Exodus

Očekuje nas prava vizualna poslastica!

Studio 4A Games je u suradnji s Nvidijom prikazao GDC 2018 tehnološki demo za nadolazeći Metro Exodus u kojemu se mogu vidjeti implementirani NVIDIA RTX ray tracing efekti unutar same igre.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Studio je uspio integrirati stvarni ray tracing render na polju globalne iluminacije odnosno za ambijentalnu okluziju i indirektno osvjetljenje.

Odabrana je lokacija koju smo imali prilike vidjeti na prvom predstavljanju igre sa prošlogodišnjeg E3 sajma, a ovaj hibrid između rasterskog rendera i ray tracing efekata pokazuje u kojem smjeru će ići početna implementacija nove tehnologije.

Glavni tehnički menadžer, Oleksandr Shyshkovtsov, je izjavio:

“Prethodno smo koristili mješavinu nekoliko prilagođenih sustava kako bi zadovoljili našu veliku potrebu za dinamičkim sadržajem različitih veličina. Sada to možemo zamjeniti jednim sustavom koji pokriva sve naše potrebe i nadilazi kvalitetu offline rendera.”

Metro Exodus će u konačnici podržavati NVIDIA RTX tehnologiju, ali ostaje nejasno u kojoj mjeri odnosno hoće li to biti hibrid rasterkog rendera s ray tracing efektima za postojeću paletu DirectX 12 grafičkih kartica ili će biti rezerviran za Volta grafičke kartice i potpunu implementaciju ray tracinga.

Igra

Povezano