Prikazan NVIDIA RTX Ray Tracing u realnom vremenu za Metro Exodus

Očekuje nas prava vizualna poslastica!

Studio 4A Games je u suradnji s Nvidijom prikazao GDC 2018 tehnološki demo za nadolazeći Metro Exodus u kojemu se mogu vidjeti implementirani NVIDIA RTX ray tracing efekti unutar same igre.

Studio je uspio integrirati stvarni ray tracing render na polju globalne iluminacije odnosno za ambijentalnu okluziju i indirektno osvjetljenje.

Odabrana je lokacija koju smo imali prilike vidjeti na prvom predstavljanju igre sa prošlogodišnjeg E3 sajma, a ovaj hibrid između rasterskog rendera i ray tracing efekata pokazuje u kojem smjeru će ići početna implementacija nove tehnologije.

Glavni tehnički menadžer, Oleksandr Shyshkovtsov, je izjavio:

“Prethodno smo koristili mješavinu nekoliko prilagođenih sustava kako bi zadovoljili našu veliku potrebu za dinamičkim sadržajem različitih veličina. Sada to možemo zamjeniti jednim sustavom koji pokriva sve naše potrebe i nadilazi kvalitetu offline rendera.”

Metro Exodus će u konačnici podržavati NVIDIA RTX tehnologiju, ali ostaje nejasno u kojoj mjeri odnosno hoće li to biti hibrid rasterkog rendera s ray tracing efektima za postojeću paletu DirectX 12 grafičkih kartica ili će biti rezerviran za Volta grafičke kartice i potpunu implementaciju ray tracinga.