Vijesti

Returnal je dobio story trailer: Imat će Souls elemente i osvećivat ćemo druge igrače

Housemarque i Sony pokušali su story trailerom objasniti o čemu se zapravio radi u PS5 ekskluzivi Returnal.

Glavni lik Selene unatoč suprotnoj zapovjedi odluči sletjeti na planet Atropos. Slijedeći White Shadow signal sruši se na površinu misterioznog planeta. Selen otkriva ostatke neke davne civilizacije, ali ispostavi se da ipak nije sama.

Kako kaže direktor naracije Greg Louden na PS Blogu, cilj im je ispričati misterioznu, slojevitu i ukletu priču koju ćete poželjeti odigrati više puta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

“Pričom ne želimo kompromitirati gameplay, ali bilo nam je važno osmisliti nešto što će biti kompleksno koliko i samo igranje”, kaže Greg, pa nastavlja opisivati Selene kako uvjerljivu i složenu protagnisticu za koju ćemo željeti navijati.

Po svakom umiranju Selene se budi ponovno ispočetka u trenutku rušenja na planet i čitavi svijet se mijenja. Ali postoji konstanta u elementima koji će služiti kao kratica između svojevrsnih razina. Dakle, ako pređete jednu regiju s jednim protivnicima i umrete, postoji način da je lako zaobiđete nakon umiranja i nastavite igrati gdje ste prethodno stali. Dakle, ostaju svojevrsne kratice poput onih u Souls igrama.

Za razliku od ostatka igre, tajne misteriozne kuće istraživat ćemo u prvom licu.

A kada smo kod Souls igara, ponekad ćemo naletjeti na tijela drugih online igrača. U narativu Housemarque zgodno objašnjava kako je to Selene u dimenzijama kojih se ne može sjetiti, a kada naiđemo na jednu takvu projekciju, imamo izbor pokupiti njezine (svoje/od drugog igrača) stvari ili je osvetiti. Jako nas zanima kako će ovaj sistem funkcionirati u praksi.

“Za mene, ovo je priča o samootkrivanju, vlastitom napretku i razbijanju kolotečine u koju smo se stavili”, zaključak je Greg Loudena za kraj. A nas početak tek čeka. Returnal igramo od 30. 4. ekskluzivno na PlayStationu 5.

Igra

Povezano