Ubisoft je najavio svoju cloud tehnologiju: “Za novu vrstu igara”

Posljednja velika Ubisoftova najava bila je Quartz, platforma za prodaju NFT-ova u njihovim igrama, a Scalar je nešto sasvim drugo – tehnologija za izvođenje igara u oblaku, čime Ubisoft uskače na vlak nečega za što se očekuje da je budućnost igranja.

“Igre su oduvijek bile limitirane snagom kutije, što kada bismo maknuli sva ograničenja?”, zapitao se Ubisoft na prezentaciji Scalara. Baš poput xClouda, Stadie i Amazonove Lune, Ubisoft planira budućnost gdje će se čitave igre izvoditi na njihovim serverima, a multiplayer svjetovi će imati neograničen broj igrača.

“Igre su obično iteracija onoga što je učinjeno prije. Želimo se osloboditi toga i izgraditi nešto veliko”, kaže Patrick Bach, čelnik Ubisoftovog studija u Stockholmu koji vodi razvoj cloud tehnologije.

“Kada uklonimo granice limitiranosti hardvera, umjesto prilagođavanja njemu, sada ćemo ponovno naučiti kako raditi igre koje stvarno želimo, a ne koje nam nameću”, poručuje tehnički direktor Per-Olof Romell.

Kažu da je Scalar napravljen kako bi koegzistirao s današnjim grafičkim pokretačima. Sve to već smo čuli ranije od drugih aktera na tržištu, a ipak, cloud je danas još uvijek samo sredstvo donošenja klasičnih igara na druge platforme, poput mobitela. Za razliku od ostalih, Ubisoftov studio u Stockholmu radi upravo na naslovu koji će iskoristiti sve prednosti clouda, “ali još uvijek je prerano pričati o tome”.