Nismo dugo o Sonyjevim patentima PlayStation tematike. Većina ih nikad ne završi u nekoj ozbiljnijoj produkciji, poput onoga koji prati igračeve otkucaje srca, a potom mu servira strašnije ili mirnije dionice neke igre. Ovaj najnoviji nije toliko bizaran, ali odjeknut će.
Patent naziva “Promjena scene pomoću strojnog učenja” Sonyju je nedavno odobren, a opisuje način na koji bi igra u pokretu mogla izmjenjivati grafičke stilove. Sony navodi primjer GTA i Fortnite igara, koji bi na zapovjed igrača promijenili stil s jedne igre na drugu. Pritom bi, objašnjava, igra zadržala svu geometriju i raspored tekstura, a mijenjala bi se samo paleta boja.
“Na primjer, igra kao što je Fortnite ima jarke zelene i crvene boje okruženja i likova, dok igrom poput Bloodbornea dominiraju isprane tamno smeđe boje. Modifikacija grafičkog stila može uzeti paletu stilova jarko zelene i crvene boje te ju aplicirati u Bloodborne”, opisuje podnositelj patenta. “Neuralna mreža može se istrenirati da primjeni izgled igre s anime stilom (poput Fortnitea) u fotorealističan stil poput Grand Theft Auta”, zaključuje.
I dok samo dok ovo pišemo nam svašta pada na pamet, vrijedi napomenuti kako je čitav patent dijelom jedne veće skupine patenata, a koji se odnose na pristupačnost igranja. I dok primjena u praksi može biti ovakva kakvom je opisuje Sony, mijenjanje grafičkog stila i boja, vjerujemo, primarno bi asistiralo igračima koji imaju problema s vidom, a posebno s prepoznavanjem boja.