Killing Floor 2: Naoštrite noževe i pripremite oružje

Osim laganog povjetarca i neba punog zvijezda, što fali romantičnom ugođaju pored Eiffelovog tornja? Odgovor je jednostavan: miris spaljenog mesa, hektolitri krvi do koljena i kričavi zvuk čudovišta!

Killing Floor 2 je shooter iz prvog lica razvijen od strane Tripwire Interactivea. Nastavak je Killing Floora iz 2009. godine koji je svoj život započeo kao mod za Unreal Tournament da bi kasnije bio pretvoren u samostalni naslov. Rana verzije igre izdana je za Microsoft Windows u travnju 2015. preko Steam Early Accessa, dok će cijela igra izaći 18. studenog 2016. za Windows, Linux i PlayStation 4.

Igra je tipični FPS koji se može igrati solo ili u suradnji s do šest igrača. Priča se temelji na događajima iz prvog dijela, u kojoj opaki virus biva oslobođen iz bio-tehnološke tvrtke te stvara Zedove (stvorenja nalik zombijima). Epidemija se brzo proširila diljem Europe, paralizirajući pritom reakciju Europske unije. Radnja Killing Floora 2 odvija se u Parizu, mjesec dana nakon prvog dijela, a epidemija, koja se sad proširila i izvan Europe, prouzročila je potpuni kolaps u svijetu i propast komunikacijskog sustava.

Mr. Proper će ponovo imati pune ruke posla.

Temelj igre sastoji se od borbe protiv najezde Zedova. Kako valovi prolaze, povećava se broj neprijatelja koji variraju s brojem igrača u igri. Na kraju svakog posljednjeg vala čeka nas borba sa šefom. Glavni bossevi su nasumično generirani i zahtijevaju različite strategije za konačno smaknuće. Igrači su u borbi opremljeni hladnim oružjem i vatrenim arsenalom, špricama za liječenje i zavarivačem koji se koristi za blokiranje pojedinih prolaza. Različito oružje, armor itd. moguće je pronaći tokom levela, no treba se odlučiti što koristiti jer igrači imaju limitiranu količinu težine koju mogu ponijeti.

Za ubijanje Zedova bivate nagrađeni in-game novcem i iskustvenim poenima. Postizanje određenog skilla, npr. velik broj headshotova, dovodi do usporavanja vremena u kojem igrači mogu pažljivo skidati ostale neprijatelje ili u predahu razmisliti o sljedećoj akciji. Igra ne prašta puno pa ako tokom borbe padnete, izgubljeni ste do kraja trenutnog vala, a ako svi suborci padnu, misija je završena. Igrač dobiva novčani bonus za preživljavanje svakog vala, koji se može koristiti za kupnju i prodaju armora, streljiva, oružja itd. tijekom odmora između valova. Patch koji je izašao početkom 2016. vrijedan je spomena jer konfigurira težinu prema vašem snalaženju u igri. Dakle, ako ste dobri u ubijanju Zedova, težina se postepeno povećava, ako ste loši, težina se smanjuje i prilagođava vašoj izvedbi.

Zidane i Roberto Carlos u novoj reklami za Pepsi

Prije pokretanja igre, igrač odabire jedan od nekoliko perkova koji predstavljaju osnovne borbene klase kao što je field medic, commando i support. Svaka klasa ima svoje vještine koje se razvijaju tokom igranja. Vještine se povećavaju na temelju experience pointova koje dobivate ubijanjem Zedova ili korištenjem određenih elemenata vezanih uz njih. Dodajmo tome da je moguća i vizualna kustomizacija likova (odjeća, izgled) što naravno nema sam utjecaj na gameplay.

U travnju ove godine stigao je još jedan patch koji je dodao PvP mode. U njemu jedan ili više igrača preuzimaju ulogu Zedova kojima je cilj ubiti plaćenike. Igrači koji igraju u ulozi Zedova moći će koristiti sve sposobnosti koja stvorenja posjeduju, npr. nevidljivost, specijalna oružja itd.

Uvijek volim pogledati „Posljednji tango u Parizu“. 

Tripwire Interactive igru razvija na nadograđenom Unreal Engineu 3 jer, iako je prvotno najavljivan UE4, developeri su se ipak odlučili za stariji engine kako ne bi prekinuli njihove dosadašnje radove u tijeku.

Povećani proračun za pravljenje igre značilo je da će ovo biti i prvi projekt u kojem Tripwire koristi tehnologiju hvatanja pokreta. Postupak je najviše korišten za ponašanje i kretanje Zedova te vjerne animacije oružja kako u prvom tako i u trećem licu. 

Anoreksija ili pretilost?! Pitanje je sad… 

Tri glavna žarišta igre su meci, noževi i krv. Developeri su stvorili M.E.A.T sustav („Masivna evisceracija i trauma“) koji jako realno prikazuje nasilje. Ako se sjećate starog dobrog Soldier of Fortunea, sinut će vam ideja o čemu pričamo. U izvornom Killing Flooru neprijatelji su imali 5 različitih načina za komadanje, a sad je u ovom dijelu taj broj povećan na 22, dok animacija umiranja ima čak 95. Da, to znači da svakog Zeda možete rastaviti na dijelove na 22 različita načina uz 95 različitih animacija smrti.  Pritom treba dodati da frcaju hektolitri krvi i da ona ne nestaje sa ekrana kada ubijete nekog neprijatelja.  Za animaciju oružja također je pridodan poseban trud, tako da svako oružje ne samo da realno izgleda nego ima i detaljnu animaciju reloadanja i korištenja. Da kaos i masakr bude još brutalniji prisutna je i lagana destrukcija okoline koja nije postojala u prvom dijelu.

I jeste li žedni krvi, masakriranja čudovišta i spašavanja svijeta po ko zna koji put? Ako se pronađete u ovim riječima, ne morate predugo čekati jer nam igra izlazi već idući petak, 18. 11., a do tada nabrusite noževe i napunite oružje!

Upozaravamo, gameplay trailer u nastavku nije za one slabog želuca.

https://www.youtube.com/watch?v=xsubGoQ-HjA