Najava | Overwatch

Začeci novog žanra – hero shooter.

Mnogi ne znaju, ali Overwatch je Blizzardov novi IP izgrađen na ostacima njihovog otkazanog projekta po imenu Titan. Iako nastao na elementima MMORPG-a, Overwatch je u jednu ruku sasvim novi žanr (Hero Shooter), a u drugu miks dosta postojećih igara, ali također i omaž starim legendama FPS gaminga. Njegov cartoonish stil podsjeća na Team Fortress 2, čemu doprinose i neki elementi samog gameplaya, poput praćenja tereta na mapi od točke A do točke B. Igranje sa 6 protiv 6 igrača, od kojih svaki ima svoju ulogu (napad, obrana, potpora…), 2-3 obična skilla i posebni ultimativni skill, koji u nekim slučajevima može preokrenuti meč, čisti su elementi popularnih MOBA igara kao što su League of Legends, Dota 2, Heroes of the Storm. Frenetični i brzi gameplay podsjećaju na stare Unrealove i Quake Arene. Tu su i klasična old school oružja, poput raketnih bacača (Pharah), bacača granata (Junkrat) i snajpera (Widowmaker). A možda najveći naglasak je stavljen na ono što je bitno u MOBA-ma i Team Fortressu – timsko igranje.

Igra je u desetom mjesecu prošle godine krenula u zatvoreno beta testiranje koje je trajalo skoro pola godine. Već tijekom cijelog beta testa stekla je mnoge obožavatelje i bila je među najgledanijim igrama na Twitchu. Pred skorašnji izlazak Blizzard je krenuo u sveopće hajpanje publike, tako da imamo kratke stripove, prekrasne animirane filmove (jučer je izašao treći), vrlo bogatu i informativnu službenu stranicu s detaljima (biografije, priče i animacije svih oružja i skillova) trenutno dostupnih likova. Veliki broj klikova je privukla i nestašna stražnjica jednog od likova u igri o čemu ste mogli čitati na mnogim portalima (uključujući i naš). Nedavno je bila dostupna i otvorena beta na sve tri platforme koja je postala najigranija beta nekog novog proizvoda s 9,7 milijuna igrača.

Naše ste iskustvo mogli pročitati ranije na portalu, ali za razliku od zatvorene bete, u otvorenoj igra nije naišla na sveopće oduševljenje. Nekima nije sjeo animirani stil igre, već više preferiraju realniju konkurenciju (Lawbreakers), nekima smeta što igra nije besplatna, neki su predugo igrali sami protiv umjetne inteligencije protivnika pa ih je obeshrabrio timski sistem kada su krenuli igrati protiv živućih protivnika (a da nemaju prijatelje u timu). Ali ono što većina prizna igri su izuzetna fluidnost i igrivost, tipična Blizzardova ispoliranost i zaraznost te velik broj sasvim unikatnih likova, s vrlo zabavnim gameplay elementima. Jedna zabavna stvar je i mogućnost učestalog mijenjanja likova usred samog meča što igri daje sasvim novu dinamiku – ne ide vam s određenim likom, zamijenite ga, prilagodite se protivniku.

Igra će koštati kao „normalna“ igra sadržavat će 21 lika, 12 mapa s 4 različita tipa igranja (assault, escort, control, kombinacija assaulta i escorta) te 5 igraćih modeova: Practice protiv AI protivnika; QuickPlay protiv živih protivnika; Custom Game u kojem se dosta elemenata može podesiti po želji; Competitive Play (jedini koji nije bio dostupan u otvorenoj beti); te Weekly Brawl u kojem se svaki tjedan mijenjaju pravila. Blizzard kaže da će igra dobivati još pregršt novog sadržaja po izlasku, a prema trenutnim informacijama, većina bi trebala biti besplatna. 

Ostaje vidjeti kakav će uspjeh polučiti Overwatch. Izgleda obećavajuće, ali ima li potencijala zadržati zaraznost na dugi period? U svakom slučaju, jedva čekamo zaigrati samu igru, koja 24. svibnja dolazi na PC, PlayStation 4 i Xbox One, a nakon izlaska spremamo vam i recenziju!


Sve o Overwatchu čitajte na FFA