Na noćašnjem Xbox Developer_Directu predstavio se i studio Oxide Interactive sa svojom strategijom Ara: History: Untold rađenom po uzoru na Civilization, ali s jednom bitnom promjenom.
Naime, premda Ara ostaje strategija na poteze, u ovoj igri igrači se ne redaju. Svi igrači na mapi, bili stvarni ili AI protivnici, svoj potez rade u istom trenutku. Dakle, umjesto da se čeka jedan drugog, igrači će morati pametno taktizirati i predviđati, ali drugačije nego što ste naviknuli.
Malo nepredvidljivosti
“To je evolucija žanra”, dodaju developeri, a djelom te evolucije je, kažu, eliminirati sve ono što ih je nerviralo u sličnim igrama. Jedan aspekt takvog igranja je kažu – savladavanje igre. U tzv. “grand strategy” žanru jednom kada shvatite igru ona postaje prelagana, stoga je puno truda uloženo da Ara bude nepredvidljiva koliko je to moguće.
Najviše će se to očitovati prilikom napredovanja kroz ere kada će igrači imati izbor nastaviti sa potpuno novim tehnologijama bez obzira koliko i kako razvijali prethodne tehnologije.
- Obsidianov fantasy RPG Avowed dobio novi gameplay prikaz s fokusom na borbu
- Indiana Jones ipak nije “Uncharted ubojica”. Igra se iz prvog lica te ima veliki fokus na zagonetke
- Hellblade 2 neće biti duži od prethodnika, nema fizičkog izdanja i imat će manju cijenu
Ara: History Untold planira se za ovu jesen za PC, a od prvog dana bit će dostupna na Game Passu.