Vijesti

Assassin’s Creed Valhalla – apsolutno sve što znamo do sada o igri – brutalne borbe, ogroman svijet, online i SimCity u igri

Ostalo je još podosta vremena do izlaska igre, a pravi gameplay ćemo vidjeti već sad u četvrtak 7. svibnja kada će još više detalja biti poznato o samoj igri. Konačno ćemo vidjeti i okusiti next-gen grafiku jer prema informacijama koje kruže internetom – vidjet ćemo Xbox Series X verziju igre.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Do četvrtka ima još par dana, pa smo skupili u jedan članak hrpu informacija koje su do sada poznate o samoj igri, a koje bi vas mogle zanimati. Neke informacije koje ćete pročitati pronašli smo u random postovima developera putem Reddita ili Twittera.

  • Igru radi Ubisoft Montreal – studio koji je radio Assassin’s Creed Black Flag i Origins (ovo je odlična informacija)
  • Eivor je naravno glavni lik – ako vam je to toliko bitno – da, možete igrati s muškim ili ženskim likom
  • Eivora možete detaljno customizirati – kosa, ratne boje, odjeću, rune (da, ne znamo još uvijek sve što to znači), bradu i tonu drugih stvari
  • Svijet igre je ogroman i igrati ćemo u Norveškoj i Engleskoj (čitava igra temelji se na invaziji Vikinga na Englesku)
  • Norveška (Skandinavija) i Engleska su u igri dva sasvim različita svijeta, i iskustvo igranja će biti sasvim drugačije – Norveška je okovana zimom i ledom, a Engleska šarenilom – trava, livade, blato i kad dođete vi – crvenom bojom (ne, niste komunisti, nego krvlju)
  • Mapu Engleske u igri čine tri ogromna grada – London, Winchester, Jórvík uz naravno hrpu ruralnih područja
  • Veći dio igre zapravo se odvija u Engleskoj, a manje ćemo igrati u Norveškoj
  • U Norvešku ćemo se itekako vraćati jer veliki dio igre i jako bitan dio igre je izgradnja vikinške nastambe – da, igra će u sebi imati SimCity elemente gdje ćemo graditi raj za Vikinge
  • Igra će imati hrpu građevina i objekata koje ćemo moći otključati i iskoristiti za gradnju
  • Regrutirati ćemo razno osoblje i ratnike koje ćemo moći rasporediti i davati im naredbe i zadatke vezane za izgradnju, borbu, očuvanje i širenje naše vikinške nastambe
  • Borba u igri je do sad najbrutalnija i najkrvavija – developeri je opisuju kao prilično surovu i nasilnu
  • Da, moći ćemo nositi dva oružja u ruci i luđački se zaletjeti u hrpu protivnika
  • Nema više klasičnih levela u igri i sadržaj neće biti zaključan iza levela što znači da ne morate više grindati pet sati side misije kako biste došli do određenog levela za otključavanje glavnih misija
  • Kompletnu opremu u igri možete kustomizirati i nadograditi sukladno napretku u igri što znači da ako tako želite – možete igrati s istom opremom od prvog do zadnjeg trenutka
  • Ubisoft kaže da su ovaj puta kreirali sva oružja i opremu da budu jedinstveni i da donose varijaciju u igranju
  • Biti će puno više različitih vrsta neprijatelja (klasa) nego do sada u igrama (više od 25 vrsta neprijatelja)
  • Veliki dio borbe navodne čine slabe točke neprijatelja (weak points) koje ćemo morati pogađati ako želimo maknuti oklop neprijatelju i pobijediti
  • AI je navodno puno bolji i pametniji
  • U igri postoje raidovi, ali i ogromni i masovni napadi na utvrde (vjerujemo da se tu misli kako ćemo napadati sve one Engleske utvrde i dvorce) koji uključuju na stotine ljudi u jednom trenutku
  • Vikinški brodovi su ogromni, a posadu ćete moći birati, regrutirati i kustomizirati
  • Ipak, naglasak u igri neće biti na pomorskim bitkama i pitanje je da li će ih i biti, ali biti će zato nešto bolje od toga – vikinški rap battle. Ne šalimo se. Vikinzi su voljeli dosta piti i nadmetati se u pjevanju, a to je često znalo rezultirati i smrtnim ishodima
  • Hidden Ones i Order of Ancients (Assassini and Templari) su u igri jer će Eivor u jednom trenutku igre susresti Assassine i postati dio njih
  • Hidden blade je u igri
  • Kralj Aelfred of Wessex (poznat kasnije kao Alfred the Great) je glavni neprijatelj u igri
  • Igra ima ogromno skill tree u igri preko kojeg ćemo razvijati lika, ali nije slično onome u Originsu ili drugim AC igrama; Ubisoft ovaj put ima drugačiji pristup kod razvoja igre
  • Odluke koje donesemo ponovno utječu na razvoj igre, ali i samu izgradnju nastambe u Norveškoj (navodno da će biti sve podosta povezano, ali i da će igrači imati ogromnu slobodu u svakom trenutku na koji način želi izgraditi i stvoriti svijet igre)
  • U jednom trenutku igre otključat ćemo mogućnost da pozovemo vuka da nam pomogne u borbi. Vuk je navodno podosta krvoločan i ogroman
  • Životinje općenito imaju bitnu ulogu i igru, ali ne zna se još hoće li nam samo pomagati u borbama ili će imati još veću važnost
  • Potvrđeno je da će nam vuk (vjerujemo i neke druge životinje) koristiti kao mount odnosno moći ćemo ih jahati
  • Vrana je zamijenila orla iz igre i imati će puno više koristi i mogućnosti nego orao
  • Igra neće imati co-op, ali će imati online komponentu koja zvuči podosta zanimljivo – moći ćemo kreirati ili pak regrutirati Vikinge koje smo mi ili drugi stvorili, podijeliti ih online i ti Vikinzi će se boriti zajedno s nama i s drugima u igri

Ovo su zasad nekako najzanimljivije informacije koje smo uspjeli skupiti, a Ubisoft u gotovo svim komentarima ističe tu slobodu koju će dati igraču da igra igru kako on to želi. Neće vas siliti na igranje glavnih misija, već ćete ako želite moći loviti životinje satima i za to ćete biti nagrađeni kao da ste igrali nešto sasvim treće.

Kao što znate, Assassin’s Creed Valhalla je cross-gen naslov što znači da dolazi na PS4 i Xbox One, te na PS5, Xbox Series X, PC i Stadiu. Još uvijek ne znamo koje benefite će imati next-gen verzija igre. Očekujemo svakako bolju grafiku, veću rezoluciju i FPS, ali i puno brža učitavanja zahvaljujući SSD diskovima.

Vjerujemo da će Ubisoft puno više detalja otkriti u četvrtak poslije 17 sati. Za kraj…tipični Ubisoft. Izaberite sad pravo izdanje.

Podrži FFA za samo 1€ i riješi se reklama

Svaki vaš doprinos pomaže nam očuvati gaming zajednicu koju volite. S malom donacijom možeš ukloniti reklame s FFA i dobiti bedž po želji pored imena u komentarima.

PODRŽI NAS

Igra

Povezano