Netflix po prvi puta u povijesti gubi korisnike. Umjesto planiranih 2,5 milijuna novih korisnika u prvoj četvrtini 2022., Netflix je u padu za 200 tisuća zbog blokade korisnika u Rusiji. Općenito, čelnici kompanije stigli su do spoznaje da je dosegnut svojevrstan vrhunac, a nova prilika za rast prepoznata je u nečemu što se dosad toleriralo.
“Dijeljenje računa i lozinki vjerojatno je pomoglo našem rastu. Uvijek smo se trudili činiti dijeljenje računa unutar domaćinstva jednostavnim, ali stvorila se konfuzija oko toga kada i kako se Netflix može dijeliti s drugim domaćinstvima”, stoji u pismu koje je kompanija uputila dioničarima.
Netflix vas neće dirati još barem jednu godinu
Poručili su kako pokušavaju pronaći način kako na “fini” način onemogućiti one koji, protivno uvjetima korištenja, dijele račune izvan vlastitih domaćinstava. “Bit će potrebno neko vrijeme da ovo riješimo i uspostavimo ravnotežu, uvjeren sam kako će nam za implementaciju rješenja trebati najmanje godina”, dioničarima je poručio glavni operativni direktor Netflixa Greg Peters.
Sasvim je jasno kako Netflix neće uvesti promjenu preko noći jer ne želi stvoriti bijes među aktualnim pretplatnicima, ali promjena će se odvijati postepeno te će naposlijetku onemogućiti klasično dijeljenje računa.
Prošli mjesec krenuo je pilot projekt u Čileu, Kostarici i Peruu. Netflix je ponudio vlasnicima računa da za malu novčanu nadoplatu dodaju po još dva korisnika izvan vlastitog kućanstva i možda je upravo to smjer u kojem će Netflix krenuti i na globalnoj razini. Istovremeno, planira se i novi, jeftiniji razred pretplate s reklamama, a kompanija budući rast vidi i u igrama.