Vijesti

Developeri su objasnili na koji način ćemo “osjećati” PS5 igre kroz haptičku vibraciju

Povodom službene objave PlayStation 5 reklame, na PlayStation Blogu oglasili su se developeri PS5 ekskluziva nebi li pokušali pobliže objasniti na koji način su implementirali haptičku vibraciju i adaptivne triggere u svojim igrama. Osim već stotine puta pojašnjenih osjećaja površina po kojima hodamo, developeri su se potrudili detaljnije pojasniti kako će se akcije na kontroleru osjećati u praksi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U novom Spider-Man: Miles Morales koji će ujedno biti i PS5 launch igra putem haptičke vibracije moći ćemo osjetiti iz točno kojeg smjera stižu neprijatelji, a kod udarca Venoma osjetit ćemo Spider-Manovu unutarnju energiju kako struji s jednog kraja kontrolera na drugi, nakon kojeg slijedi ubitačan udarac.

U ovakvim situacijama osjetit ćemo strujanje kroz kontroler.

Deathloop će blokirati R2 tipku kada i oružje zaglavi, nakon čega će nam odmah biti jasno da trebamo odglaviti oružje čak i ako nismo vidjeli akciju na ekranu. Hoćemo li to raditi kontrolama pokreta ili na neki drugi način nije pojašnjeno.

U remakeu Demon’s Soulsa haptička vibracija će, kako kažu, zorno na pristima približiti svaki udarac i svako korištenje magije (krckanje vatre u ruci). Kod svake obrane osjetit će se energija akumuliranog blokirano udarca, a trebali bismo osjetiti i kada se dotaknu metali dvaju oružja. Na kontroleru bismo trebali osjetiti je li udarac prošao i jesmo li dobro izbjegli protivnički udarac čak i bez gledanja ekrana.

Na kontroleru ćemo osjetiti svaki Ratchetov ispaljeni metak.

Kreatori iz Insomniaca objasnili su kako će funkcionirati jedno od novih oružja u Ratchet & Clank: Rift Apart. Tzv. Enforcer je sačmarica s dvorstrukom cijevi. Pritiskom na R2 tipku stvara se otpor i Enforcer puca iz samo jedne cijevi naizmjenično. Ako pritisnemo jače i “probijemo” kroz otpor tipke, Enforcer balistiku ispaljuje kroz obje cijevi istovremeno. Zvuči zabavno.

Horizon Forbidden West implementirao je nova oružja i sposobnosti baš s haptičkom vibracijom na umu, kreatori Godfalla tvrde da ćemo moći prepoznati svako oružje koje držimo u ruci bez gledanja ekrana, a Kazunori Yamauchi je objasnio da ćemo u Gran Turismu 7 na kontroleru moći osjetiti čak i djelovanje ABS-a, a na pedali gasa (R2) ćemo osjetiti trakciju s kotačima.

Podrži FFA za samo 1€ i riješi se reklama

Svaki vaš doprinos pomaže nam očuvati gaming zajednicu koju volite. S malom donacijom možeš ukloniti reklame s FFA i dobiti bedž po želji pored imena u komentarima.

PODRŽI NAS

Povezano