Vijesti

The Day Before ipak je dobio poduži gameplay prikaz

Druga najpoželjnija igra na Steamu, poslije Hogwarts Legacyja, to je bila prije nego li je uklonjena zbog navodnih prijepora oko registracije zaštitnog znaka. The Day Before trebali smo igrati početkom ožujka, međutim, rusko-singapurski studio Fntastic zbog svega ju je odgodio za studeni. Osim izlaska igre, Fntastic je dugo vremena obećavao i konačan dugi gameplay prikaz, koji je također odgođen, pa su mnogi posumnjali da The Day Before zapravo ne postoji ili je fejkan.

“Osjećamo se poput heroja akcijskih filmova iz 90-ih”, podijelili su tada svoje osjećaje braća Gotovtsev, osnivači studija. “Sjećate se heroja koji probija veo nevjerice kada nitko ne vjeruje u njega, ali pronalazi unutarnju snagu da pobijedi i na kraju svima dokaže koliko vrijedi.”

Mogu nastaviti gurati analogiju žrtve, budući da je došao i taj dan. Objavljen je 10-minutni gameplay prikaz The Day Beforea koji, ako ništa drugo, ukazuje da igra zaista postoji. Međutim, iako grafički izgleda jako dobro, posebno po pitanju atmosfere, ovo bismo više nazvali simulatorom hodanja kroz pandemijski grad nego survival igrom koju uspoređuju s The Divisionom, The Last of Usom i Days Goneom.

Protagonistica s jako dobro simuliranom fizikom poskakivanja stražnjice trčkara pustim gradom, skuplja resurse, ubije ne više od nekoliko zombija s distance i to je u principu to. Nismo sigurni zašto su se developeri odlučili za ovakav, nazovimo ga, bezmesni prikaz. Možda nemaju što prikazati, ali barem su osnovni sistemi tu. Iz ove perspektive, sasvim logična odgoda.