Tomb Raider i Legacy of Kain sada su i službeno u vlasništvu Crystal Dynamicsa

Embracer grupa je prije nekoliko mjeseci dogovorila preuzimanje većine Square Enixovih zapadnjačkih studija i IP-eva. Tristotinjak milijuna dolara teška akvizicija odobrena je krajem prošlog mjeseca, a sada je jasnija raspodjela intelektualnog vlasništva unutar novonastalog jakog izdavača gaming industrije.

Embracer je Crystal Dynamicsu prepustio prava na nekoliko kultnih franšiza gaming industrije, uključujući Tomb Raider i Legacy of Kain, pohvalio se razvojni studio.

Nakon što je originalni developer Core Design posustao sa serijalom, Crystal Dynamics je uzde Tomb Raidera preuzeo 2003. Legend i Underworld ostvarili su komercijalne uspjehe, vratili Laru na kartu, a pravi globalni boom ostvario je 2013. s rebootom serijala.

Pune ruke posla

Poslije izleta u Marvelove vode kojeg je najbolje što prije zaboraviti, Crystal Dynamics radi na novom Tomb Raideru. Direktno je potvrđen Unreal Engine 5 kao odabir grafičkog pokretača, a posredno, preko odvjetnika, potvrđena je radnja sa starijom, iskusnijom i ozbiljnijom Larom.

Uz novi Tomb Raider, ovaj kalifornijski studio s preko 300 zaposlenika asistira Microsoftovom Initativeu na razvoju Perfect Darka, a konkretne prikaze jednog i drugog trebali bismo dobiti negdje u 2023.