Šef Xboxa Phil Spencer potvrdio je kako je Xbox imao najbolje lansiranje svoje konzole dosad, ali prodajne brojke neće otkrivati. Objasnio je i zašto te otkrio strategiju Xbox divizije dok je on na čelu.
Microsoft je tokom prošle generacije uslijed loše prodaje Xboxa One prestao obavještavati o prodajnim brojkama, a za The Guardian je Phil Spencer potvrdio da će ostati pri tome čak i ako prodaja bude fantastična.
Kako kaže, brojke ne objavljuje ni svojim zaposlenicima budući da ne želi da brojka prodaje bude u fokusu kompanije. Umjesto toga fokus i vodilja im je broj aktivnih igrača. Broj igrača će javljati u medije, tu brojku svakodnevno prikazuje ljudima ispod sebe i to je mjerilo uspjeha po kojem se već neko vrijeme ravnaju u Microsoftu.
Spencer je nedavno pričao o tome kako više ne vidi Nintendo i PlayStation kao konkurenciju. Sada su konkurencija Amazon i Google. S Amazonom i njihovim Twitchom brzo je izgubio bitku za socijalni streaming servis budući da je jako brzo zatvorio Mixer servis, a s oba velika igrača potući će se na polju igranja igara u oblaku. Google već ulaže golemi novac kroz Stadiju, a Amazon to tek započinje raditi s Lunom.
“Danas 3 milijarde ljudi igra video igre, a tek oko 200 milijuna kućanstava posjeduje neku gaming konzolu”, izjavio je Spencer za The Guardian pa nastavio – “u postotku se postotak konzola umanjuje iz ukupnog broja igrača” te je tako otkrio na što će se Microsoft fokusirati u budućnosti.