Naša najveća kritika Returnalu u recenziji išla je na račun lošeg sistema spremanja pozicije. Odnosno njegovog kompletnog izostavljanja. S nama se složila većina igrača, a developeri su poručili da “čuju” kritike i tako indirektno dali do znanja da će napraviti nešto po tom pitanju.
Od roguelike naslova poput Returnala ni ne očekujemo klasičan sistem spremanja pozicije. Očekujemo mogućnost spremiti stanje u kojem se nalazimo kroz run. Dakle, ako smo na 5. svijetu, a vani je počelo sijevati, želimo NE IZGUBITI poziciju nakon gašenja konzole.
Međutim, tjedni prolaze, igrači polako prelaze na druge igre, a developeri iz Housemarquea još nisu ni odlučili kako doskočiti problemu. Priznao je to za Axios Gaming PR direktor Mikael Havari.
Još uvijek nismo odlučili…
“Svjesni smo da trenutno postoji sistem koji ometa igrače. Naša namjera bila je postaviti igrača usredotočeni hardcore način razmišljanja”, kaže Havari. U tome su u najvećoj mjeri i uspjeli. Od straha od pada napona bili smo fokusiraniji nego ikad na zbivanja na ekranu (jer kreće se ispočetka nakon umiranja), a Havari zaključuje– “još uvijek nismo odlučili što napraviti.
Na forumu je ekipa većinom bez problema uspjela pregaziti Returnal. Ali radi se o hardcore ekipi koja čak i Souls igre ima u malom prstu. Ipak, Returnal je težak i nemojte se sramiti posavjetovati se s našim vodičem.