EA-ova prezentacija otkrila je da žele FIFA igrače usmjeriti prema Ultimate Teamu i paketićima

Kanadski CBC dobio je na uvid dokument koji potvrđuje strategiju Electronic Artsa s FIFA serijalom. “Usmjerimo ih na Ultimate Team”, poruka je koja se ponavlja u strateškoj prezentaciji uoči izlaska FIFA-e 21.

“Kamen temeljac”, kako u Electronic Artsu nazivaju FUT mode je ono gdje EA želi kanalizirati sve igrače. “Radimo sve što možemo kako bismo usmjerili igrače prema FUT-u”, stoji u prezentaciji. Zatim se navode ključne točke.

Prezentacija dalje otkriva strateški cilj Electronic Artsa, a to je dodatna zarada of FUT modea prodajom paketića koji se manifestiraju kao lootboxovi.

EA je u priopćenju potvrdio kako je prezentacija stvarna te je optužio CBC za senzacionalizam. “Ne silimo ljude da troše novac na naše igre. Pružamo im izbor i ne promoviramo mikrotransakcije nauštrb nativne progresije”, tvrdi Electronic Arts. “Velika većina igrača ionako ne troši stvarni novac na sadržaj unutar igre”, zaključuje EA.

Istovremeno, države poput Nizozemske agresivne su u stavu kako je kupovina loot box paketića u FUT-u ustvari kockanje. “Nikada ne znate što možete dobiti”, navode. Namjeru ograničavanja najavila je i Njemačka koja želi zaštititi maloljetne igrače, a čitavu stvar preispitat će i SAD te neke druge zemlje.

Realno, nikoga nebi trebalo čuditi to što jedna kompanija želi usmjeriti igrače prema najpopularnijem modeu koji ujedno donosi i najviše novca. Ali i dalje je sporan sistem prodaje paketića koji može izazvati ovisnost (i izaziva) kod jednog djela igrača.