Vijesti

NVIDIA opet podiže grafiku u igrama na jednu novu stepenicu

Nadolazeće Volta grafičke kartice će najviše profitirati u novoj tehnologiji.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Popularna stranica Videocardz donosi informaciju kako bi sljedeći tjedan NVIDIA trebala najaviti RTX tehnologiju, a radi se o cinematic renderu u realnom vremenu za developere igara.

Uz spomenuti RTX, NVIDIA bi trebala najaviti i Ray Tracing tehnologiju za Gameworks koji će donijeti prostorne sjene u realnom vremenu (Area Shadows), Glossy refleksije i Ambient Occlusion u sam razvoj igara, a ta tehnologija je već dostupna u sklopu ranog razvoja.

NVIDIA je čak sklopila partnerstvo s Microsoftom kako bi kreirali novi API za RTX, a on će biti podržan u glavnim grafičkim pokretačima današnjice poput Unreala, Unitya ili Frostbitea.

voltaray.jpg

U razvoju sudjeluju i tri razvojna studija, EA Games, Remedy i 4A Games, pa je moguće da će novi API biti podržan i u novom 4A pokretaču za nadolazeći Metro Exodus. Međutim, što to znači za sveukupne vizuale u igrama?

Ugrubo rečeno, ray tracing je render tehnika za stvaranje slike praćenjem putanje svjetlosti kao piksela na prikazu slike i simuliranje učinka njegovog susreta s virtualnim objektima.

raytracing.png

Ova tehnika može proizvesti iznimno realistične prikaze, ali uz upotrebu mnogo računalnih resursa. Obično se ray tracing tehnika upotrebljavala u aplikacijama kada je potrebno izvšiti render slike prije samog prikaza, poput zahtjevnih filmskih efekata, stoga nije pogodna za upotrebu u realnom vremenu što zahtjevaju igre.

Međutim, NVIDIA nam sprema nešto posebno, nešto što bi moglo približiti CGI prikaz u igrama, a u tome će im uvelike pomoći Volta serija grafičkih kartica.

Povezano